ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 86

1392/3/6 17:06
نویسنده : مامان سمانه
558 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه مصادف با 3 خرداد تولد حضرت علی مامان جونم راهی خونه خدا شدند و

 بابا ی مهربونم به خاطر ناراحتی قلبیشون از رفتن همراه مامانم جا موندن

16 خرداد هم به سلامتی برمیگردن و ما هم تصمیم به رفتن به ولایت رو داریم

خیلی دلم برای خونه پدری تنگ شده

اون حیاط بزرگش با سبزی هایی که بابا جونم تو باغچه خونه جا میده و امسال

برای دیدین مامان میریم و بابا مجبوره برگرده ومن همراه نیکا یه 2 هفته ای

میمونم و خودمون برمیگردیم

خیلی دلم برای خواهر ها و نینی هاشون تنگ شده

عزیزم نیکا قدر تک تک این روزها رو بدون

روزهای بیخیالی و پراز آرامش

روزهایی که با این تورم وحشتناک اقتصادی ما نهایت سعیمون رو میکنیم در حد توانمون چیزی برات کم نزاریم

خدا کنه قدر پدر مهربونت رو وقتی بزرگ میشی بدونی گل نازم

++

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرناز/ مامان ریحانه
6 خرداد 92 18:35
روز پدر رو به پدر نیکاجون تبریک میگم.

ایشاا... مامان جون به سلامتی برن و برگردند.

ولایتتون کدوم استانه؟


ممنوم همین طور برای بابای ریحانه جان تو خصوصی برات میزارم
فرناز/ مامان ریحانه
8 خرداد 92 18:11
کو نذاشتی که برو خصوصی
فرناز/ مامان ریحانه
11 خرداد 92 15:50
چرا آپ نمی کنی؟


عزیز دلم فکر نکنم دیگه وقت کنم آپ کنم اخه سه شنبه به امید خدا راهی سفریم عزیزم