ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 87

1392/3/11 16:24
نویسنده : مامان سمانه
688 بازدید
اشتراک گذاری

٢٣ ماهگیت مبارک قند عسل

 

عزیز دلم تا تولد 2 سالگیت چیزی نمونده و من مبهوتم از اینکه انگار همین پارسال بود

 که با دوق تمام برای تولدت کلی کفشدوزک درست میکردم وای که چه قدر زود

میگذره

این پست برای روز 15 خرداد عزیزم اما چون به امید خدا داریم سه شنبه میریم سفر و

  من و شما احتمالا تا اخر ماه تو مسافرت باشیم واونجا اینترنت وایمکس من متاسفانه

 پوشش نداره شاید نتونم اپ کنم برای همین این پست رو برای تبریک 23 ماهگیت

میزارم

نیکا در 23 ماهگی همچنان 12 عدد مروارید زیبا داره و رویه غذاییت هم مثل قبل کم

قربونت برم به هیچ کدوم از میوه های این فصل غیر هندونه که به قول شما اندونه

 هست روی خوشی نشون ندادی

حرف زدنت دیگه کاملا روون هست و شعر تاب تاب عباسی رو خیلی ناز میخونی و

شعر عمو زنجیر باف رو هم بلدی و فقط نمیدونم چرا هی به جای زنجیر منو بافتی

میگی زنجیر منو گفتی و خودت بلند بلند میخندی عزیز دلم

خودت بهتر میدونی که دنیای من هستی لازم نیست هی تکرارش کنم اما چه کنم که

 ازتکرارش خسته نمیشم عزیز دلم

برای تولدت با عرض شرمندگی امسال بنا به دلایلی که تو پست رمز دار نوشتم

متاسفانه علی رغم میل باطنی نمیتونم تولد دلخواهم رو برات بگیرم و شاید فقط یه

مهمونی کوچیک در حد دعوت خونواده خودم و بابا جون باشه و اینکه ببرمت یه اتلیه

خوب که عکسهای پارسالیت جبران بشه قربونت برم من

با اینکه امسال معنی رقص و تولد رو خیلی خوب میفهمی اما شرمندت هستم که

 نمیتونم برات مجلسی مثل پارسال بگیریم قرتی مامان

خوب خاله جونی ها تا از سفر برگردیم و واستون یه عالمه عکسهای خوشمل بیاریم

 بایییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مهسا
11 خرداد 92 21:59
نیکا جونم 23 ماهگیت مبارک انشاا....120 ساله بشی عزیزم بووووووووس


عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییی
مامان گیسوجون
12 خرداد 92 11:12
23 ماهگی عسل خانم مبارک
دوستم اینجوری که من حدس زدم نی نی جدید تو راهه اگه درسته بقیه اش رو بخون
این که دیگه ناراحتی نداره به خدا باید شاکر خدا باشی که یه فرشته دیگه نصیبت کرده کاش من جای تو بودم من از خدامه یکی دیگه بیارم تا فاصله سنیشون کم باشه با هم بزرگ بشن اما همسری می گه نه اگه قبول می کرد وقتی گیسو یکساله شد می خواستم دومی رو بیارم
هر جور الان ناراحتی کنی اون بچه می فهمه به فکرش باش دوست گلم بخند و به فال نیک بگیر تو مادر بسیار خوبی هستی من مطمئنم که از این به بعد از یه راهی خیر و برکت رونه زندگیتون می شه
بوسسسس و بغل محکم


مونا جونممممممممممممممممممممممممم نمیدونم چیکار کنم داغون داغونم
مامان گیسوجون
12 خرداد 92 17:02
می آم می زنمتااااااااااااااااااااااا
نمی دونی چیکار کنی ؟
بشین با آرامش به روز اومدنش فکر کن
اتفاقاً بچه هایی که این مدلی می آن خیلی خواستنی تر می شن
هیچ کار خدا بی حکمت نیست به خیر و صلاحش فکر کن و بی خیال باش
به خدا نفسم از جای گزم در نمی آد و می دونم بچه دوم اونم به این زودی و تو این اوضاع اقتصادی یعنی چی
من کلاً آدم خیلی با اعتقادی نیستم اما می دونم تمام کارای خدا توش حکمتی هست که ما بی خبریم یعنی از حد فهم ما خارجه شاید بدها که از این شوک بیرون اومدی حکمتش رو بدونی
فقط برای بار چندم می گم نکنه ناشکری بکنی سمانه نکنه حرفی بزنی که پس فردا نتونی تو چشمهای فرشته تازه واردت نگاه کنی مطمئن باش اون الان تمام احساسات تو رو متوجه می شه هدیه خدا رو با جون دل قبول کن بگو خدایا خودت دادی خودتم حفظش کن و سالم بده بغلم راضیم به رضای تو اونوقت ببین چطور درهای خیر و برکت خدا روت باز می شه فکرهای منفی رو فراموش کن و با نیکا جونم روزهای خوش رو بگذرونید به این فکر کن وقتی اندازه نیکا جونی بشه یه همبازی چهارساله تقریباً داره و اینهمه فشار رو تو نیست برای منم دعا کن همسرم راضی بشه منم یه فرشته دیگه رو بغل کنم
زمان همه چیز رو تو خوش حل می کنه عزیزم بهش فکر نکن آروم باش تا بچه عصبی به دنیا نیاری
حالا از منبر می آم پایین
می بوسمت گلم


ممنونم مونا جونم عزیزم که برام وقت گذاشتی .خوشحالم که دوست خوبی مثل تو رو دارم عزیزم حرفهات بهم کلی انرژی مثبت داد عزیزم منم راضیم به رضای خدا هرچی خواست خودشه بازم ممنونم که مثل یه خواهر برام وقت میزاری بوسسسسسسسسسسسسسسس
آتنا مامان روشا یدونه
12 خرداد 92 23:25
عاشق رنگ چشمای خوشگلتم که مثل روشا یدونه منه


مرسی خاله جونم بوسسسسسسسسسسسسسس
مادام
13 خرداد 92 12:11
سلام عزیزم معذرت میخوام الان مسافرتم فایل پشتیبانتون همرام نیست ایشاا.. هفته آینده انجام میدم
فرناز/ مامان ریحانه
13 خرداد 92 19:10
من غلط بکنم به کسی بخندم که اینجوری تاوان پس بدم حالا برو خصوصی
فرناز/ مامان ریحانه
13 خرداد 92 19:11
راستی 23 ماهگی گل نازت مبارک و بعد خصوصی
مامان ابوالفضل
19 خرداد 92 15:47
جوجه نارنجی مبارککککککککککککککک
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
22 خرداد 92 16:10
سلام گلم ببخشید دسترسی به نت نداشتم.. رمز بزارید تا براتون در اولین فرصت این هفته به روز رسانی کنم
مامان بهراد
27 خرداد 92 9:17
اي جان 23 ماهگيت مبارك باشه اين جشنت اميدوارم كه جشن هزار سالگيت رو ببينيم. از طرف بهراد هم تبريك ميگم با زبون خودش دددددددددددد
فرناز/ مامان ریحانه
29 خرداد 92 2:44
مامی امیرحسین(فاطمه)
8 تیر 92 14:33
سمانه جونم تا اونجا که فهمیدم یه فرشته دیگه تو راه داری.عزیزم چرا ناراحتی؟میدونم دوتا پشت سر هم سخته اما باور کن فاصله سنی کم سختیش اولش و اسایشش تا اخر عمره.بخصوص برای خود بچه ها.نیکا هم تا فارغ شدنت سه ساله میشه و میتونه بره مهد.اصلا تو باید یه عالمه نی نی بیاری.چون نی نی هات خوشگل میشن!جمعیت خوشگلای کره زمین زیاد میشه
مامان بهراد
9 تیر 92 14:17
سلام بياين به وبلاگ پسرم به رأي شما نياز داره جشنواره بهار 92 آتليه سها آدرسش تو وبلاگ بهراد جان هست زودي بياين شماره عكس 728 بهراد صحرانورد
فرناز/ مامان ریحانه
11 تیر 92 23:34
امشب مخصوصا اومدم تولد نیکاجون رو پیشاپیش تبریک بگم. چون تا یه مدتی نیستم. ایشاا... 100 ساله بشه جیگر گوشه ات دوست دارم کفشدوزک پارسالی
مامان کوثری
15 تیر 92 5:42
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید