ثمره عشقمون نیکا ثمره عشقمون نیکا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ثمره عشقمون نویان ثمره عشقمون نویان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
پیمان عشقمونپیمان عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نیکا و نویان جوجه های نارنجی ما

نیکا 94(سیسمونی داداشی)

1392/8/2 16:43
نویسنده : مامان سمانه
2,714 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم من همون موقع که متوجه بارداری مجددم شدم برای داداش شما هم یه وبلاگ ساختم اما واقعا نمیرسم هر دوتا رو آپ کنم مجبورم بعضی از پست های مربوط به داداشی رو اینجا بزارم امیدوارم از من ناراحت نباشی

حدود 1 ماه پیش همراه زن عمو میترا رفتیم یه مقدار خرید کردیم و فقط یه سری چیزهای کوچک مونده که برای داداشی شما بگیریم این پست رو هم برای یادگاری میزارم خانمی

قربونت برم که وقتی از خرید اومدیم اولش با ذوق میگفتی برای نیکاس اما وقتی برات توضیح دادم اولش یه کم گریه کردی بعدش دیگه قانع شدی و وقتی کشو لباسها رو چیدیم همش با ذوق میگی برای داداشمه

لباس های تو خونه ای

++

ست بیمارستانی که خیلی دوسش دارم و برای بیمارستانش خریدم

++

ست دزد دریایی

++

یه سه تیکه جدا

++

سه تیکه آبی

++

جوراب های داداش

++

سرهمی و کلاه

++

کاپشن پسری

++

اون موقع که هنوز با داودی نامزد بودیم یه بار جو گیر شدم و این ست کلاه رو بافتم و به شوخی گفتم هر وقت پسر دار بشم براش میزارم و حالا قسمت داداش شده نیکا جونم

++

پیشبند های نینی جان

++

پتوی دور پیچ و مسافرتی

++

حوله 4 تیکه تاپ لاین و خشک کن

++

رختخواب برای داخل گهواره

++

++

ست کیف و کریر که البته چون کریر تو انباری بود نشد عکس بزارم

++

اینم یه ژاکت و کلاه که زن عمو برای نیکا بافتن و نیکا اصلا یه بار هم نپوشید و قسمت داداشش شده

++

خدا کنه که نینی مون صحیح و سالم دنیا بیاد و همبازی خوبی برای دختر نازم باشه

اولش وقتی متوجه بارداریم شدم تو شوک بودم و داشتم افسردگی میگرفتم اما وقتی فهمیدم که نیکا دیگه تنها نیست و از اولش هم همیشه یه خونواده 4 نفره رو میخواستم دیگه تقریبا راضی هستم و

اینکه اسم داداشی به تصویب رسید و تا روز تولدش نمیتونم بگم چون هر کس یه نطری میده و من اصلا دوست ندارم ولی بلاخره بعد از 7 ماه از یه اسم خیلی با معنی و ریشه دار خوشمون اومد بوسسسسسسسسسسسس

یه سری وسایل های ننیی هنوز مونده که دیگه اونها رو هم تا ماه اخر تکمیل میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

جیران بخشنده
3 آبان 92 12:30
واای چه وسایل خوشگلی نی نی جان مباااارکه
مامان گیسوجون
3 آبان 92 23:48
عزیزممممممممم سلام
مبارکههههههههههههه
الهی به سلامتی بیاد و تنش کنه
وای ذوق مرگ شدم
عاشق لباس هاش شدم
الان چند ماهه شدی؟
گل پسر قند عسل
نامدار باشه عزیزم
خصوصی


ممنونم منا جون. دیگه این هفته هفته 28 تموم میشه گل خانوم
مهسا
4 آبان 92 23:27
سلام مبارک باشه انشاا..... به سلامتی دنیا بیاد و از تک تکشون استفاده کنه قربون گلهای نازتون برم من نیکا جونم و داداشی نیکا جون بوووووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم
آناهيتامامانيه آرميتا
6 آبان 92 8:09
واااي چه وسايل نانازي براي داداشي خريدين ايشالا به سلامت بيادوبپوشه ماهم تنش ببينيم و كيف كنيم
قربون نيكاجوني كه ميگه براي داداشمه سمانه جون ديگه چيزي نمونده قول بده زودعكسشوبذاري،مواظب خودت باش دوستم


مرسی خاله چشم احتمالا 20 آبان بریم آتلیه بارداری چشم حتما
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
8 آبان 92 10:07
سلام عزیزم خیلی وقته که میام و وبتون و میخونم امیدوارم به سلامتی زایمان کنی ...

تو خرید های آقا پســـــــــری خیلی از پتو خال خالی ها خوشم اومد میتونم بپرسم از کجا خریدیــــــــــــد ؟؟؟

اصلا شما تهران زندگی میکنید ؟؟؟

خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم

من که خیلی وقته شما رو لینک کردم

ببخشید ها فضولی میکنم ...



برای مادر و دختر و پسر ...






سلام عزیزم من همیشه میام و وب پسملی شما رو میخونم اما وقت ندارم کامنت بزارم عزیزم قهوه ای خال خالیه مارک کارترز هست و تقریبا همه سیسمونی ها دارن بله ما تهرانیم من نارمک میشینم گلم


مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 آبان 92 3:12
گلم ممنوووووووووووووون ...
پس به هم نزدیکیم ما هم رسالتــــ یم
مراقب خودت باش بار شیشه داری ...

بوووووووووووووووووووووووووس برای نیکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاجوون



عزیزم پس نزدیک ما هستین .بوسسسسسسسسسسسس
هدیه
12 آبان 92 1:07
سلاااااااام عزیزم...

مبارکههههههههههههههههههههه


پس نویان کوچولوی ناناز در راهه...

به سلامتی عزیزم...

اتفاقا بهتر که با نیکا جون از نظر سنی نزدیکه..

باهم بزرگ میشن...

بووووووووووووس


آره عزیزم ممنون که به ما سر میزنی عزیزم
هدیه
12 آبان 92 1:09
خریداش مبارک باشه عزیزمممم

خیلی خوشگل و ملوسن


مرسیییییییییییییییییی
جوجوبانو
30 آبان 92 11:21
سلام. ماشالله انشالله که به سلامتی نی نی گلتون دنیا بیاد. چه کار خوبی هر دو با هم بزرگ می شن. راستی من از اون ست بیمارستانی خیلی خوشم اومد. ما همدان هستیم. می خوام بیام تهران یه سری وسایل بخرم. این ست بیمارستانی رو از کجا و چند خریدید. اگه حالتون مساعد بود و حوصلتون گرفت تو وب خودم جواب بدید مممنون می شم.
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم میام به وبلاگتون بوس